Probleme driver Philips ToUcam Pro II - PCVC840K pe windows 7

Este un webcam destul de vechi, dar bun chiar grozav, o imagine destul de clara inca, pare sa fie 2 poate 3 megapixeli si funtioneaza destul de bine in stream online. Personal nu am asa ceva insa am cautat driverele pentru un prieten (nu a durat asa mult) am reusit in scurt timp.
Din pacate driverele sale sunt doar pentru windows xp iar ca sa instalezi pe vista, windows 7, sau ... din cate am inteles ar merge si pe 8... trebuie sa descarci un driver expre` pentru noul windows. Iar dupa descarcare trebuie facuta o instalare manuala pe care eu personal am tradus din germana (probabil neozelandeza) si am facut in asa fel incat sa postez aici ca data viitoare amicul meu sa gaseasca driverul webcam-ului chiar pe pagina mea cu usurinta. O sa pun scris tot tutorialul si langa o sa postez pozele demonstrative traduse.
 In acest tutorial vestea buna este ca nu mai trebuie sa modificati anumite fisiere gen Camvid40 sau SPC900. Tutorialul in germana este localizat pe acest link. Acolo gasiti fisierul arhivat cu driverul pentru sisteme de operare pe 32biti(x86) cat si pe 64biti(x64) daca se pare ca este acelasi driver sa stiti ca este adevarat. Din experienta am observat ca in acest caz se potriveste la ambele platforme. Si trebuie sa stiti de la inceput ca acest tutorial nu are legatura cu Philips Webcam SPC900NC.
Deci initial veti deschide Device manager din click dreapta pe My Computer  oriunde l-ati gasi pe ecran sau intrand in Explorer accesand meniul Manage in meniul afisat. Dupa aceasta gasim Driverul semnalizat cu galben Unknown Driver il selectam si dam click dreapta pe el dupa care selectam Update sau Properties. Dupa ce am dat la Update driver atunci o sa incepem sa selectam cautare manuala prin calculator iar in urmatoarea fereastra  selectam  "Arata toate dispozitivele" ori  "Dispozitive de imagine", aici dam click Urmatoru(Next), Selectam ca avem un disc cu driverul, vom da browse(cautare). Acum dupa ce am selectat fisierul, driverul ne apare in lista . Selectam driverul apasam pe continua atunci cand ne apare prima atentionare dupa aceia in urmatoarea fereastra la cealalta atentionare o sa dam "Continuare instalare oricum". Dupa acesti pasi finali windows o sa instaleze driverul si o sa ne dea mesaj pozitiv in sfarsit.
Sper ca ceia ce am scris aici cel putin linkurile sa va scurteze timpu de cautare si sa va ajute la maxim.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea ta.

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Cum putem sterge un sistem de operare Windows XP daca avem doua sisteme instalate pe un PC