Cum bagi fisiere mai mari de 4gb pe stick

Mi-am cumparat un USB stick de 8gb. Am copiat diferite programe,filme sau jocuri pe el, totul a mers bine. Azi am vrut sa copiez un program cu marimea 6 gb,si zice ca nu e loc destul pe stick. Am, verificat,stick-ul e gol acum, arata ca are 7,5 gb liberi. Am dat click dreapta/properties si-mi arata ca este in format FAT32. Cand vreau sa copiez un program de peste 4 GB merge de obicei, dar cand vreau sa copiez acel program de peste 6 GB,imi da acest mesaj in care ma anunta ca nu am loc destul pe stick-ul USB.

Pai in principal ca ideie generala sistemul de fisiere FAT32(File Alocation Table)  nu accepta arhive foldere sau diverse fisiere mai mari de 4gb, acesta este un sistem de fisiere rapid insa invechit. In ziua de azi exista NTFS(New Technology File System) care spre deosebire accepta aceste fisiere mai mari de 4gb. Pentru a putea accepta sticul fisiere mai mari de 4gb intai acesta trebuie sa aiba volum mai mare de 4gb dupa aceia trebuie formatat in NTFS actiune pe care in Windows 7 o realizezi fara probleme din meniul normal de formatare accesibil in My Computer. Acum pe alte sisteme de operare nu am experienta dar se pare ca pe windows xp sunt vreo doua metode pentru ca un stick peste 4gb sa fie formatat in NTFS, una este mai complicata intr-ucat se activeaza nu stiu ce optiuni prin Device Manager dupa care apare sistemul de fisiere dorit in meniul normal de formatare situat in My Computer. Dar cealalta o sa o prezint acum deci este valabila pentru windows xp si probabil alte versiuni care nu suporta versiunea simpla. Dupa cum vezi in poza este un utilitar de formatare, creat de firma HP din cate am inteles si il gasesti pe softpedia la acest link sau acesta.
Cu acesta de poate formata in windows xp si windows 2000 dupa aceia Vista are meniu de formatare a sticurilor peste 4gb NTFS in mod normal.
Bookmark and Share

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Cum putem sterge un sistem de operare Windows XP daca avem doua sisteme instalate pe un PC