"There Was an error in the server while trying to add a contact. Please try again" sau eroare adaugare contact.


De ceva timp am observat unul din id-urile mele de yahoo a inceput sa-mi dea eroare atunci când încerc sa adaug un contact afisand urmatorul mesaj: "There Was an error in the server while trying to add a contact. Please try again." , ceia ce in traducere libera inseamna ca serverul a intampinat o eroare cand am trimis cererea de adaugarea noului contact. Se poate vedea in stanga.
Ce mi a dat de gandit a fost ca era o problema legata clar de id-ul acesta, altele functionand sa adaug oameni in lista.
In cazul acesta solutia pentru problema mea a fost destul de usor, asa ca dupa ceva timp am gasit urmatoarea rezolvare:

1) Am apasat combinatia de taste CTRL+H in asa fel sa vad toate id-urile inclusiv pe cele offline.
2) De aici am inceput sa sterg toate id-urile care nu mi au raspuns cererii de adaugare in lista, deci cele care au mai avut  fraza: "Add request pending" au fost sterse.
3) Am inchis si deschis messenger si am intrat inapoi sa verific daca mai sunt persoane in lista avand acest mesaj "Add request pending" si daca erau le stergeam, am facut treaba asta chiar de cateva ori sa ma asigur.
4) Am incercat sa adaug un contact nou si am reusit insa cand am incercat sa adaug altul am primit brusc eroare care o puteti vedea in stanga jos.
5) Se pare ca ultima eroare dispare in minim 12 ore dupa care se pot adauga id-uri la o viteza rezonabila oricand.
Toata problema pare sa fie filtrele din serverelor yahoo si faptul ca unele din contactele care le-am adaugat e posibil sa fi fost sters sau sa fie inexistent (incorect tastat) iar serverul yahoo ramase intr-o bucla continua.
Vizionati linkul de inspirare (versiunea engleza)

Comentarii

  1. De ce nu pot posta fotografii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. unde anume nu poti posta, daca vrei trimite mail prin modalitatea de contact "Probleme Gogule" si poate imi atasezi o poza acolo (screenshot) exact eroarea care iti apare etc.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea ta.

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Exista sau nu virusi pe Filelist traker

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL