Cum repari BSOD Driver IRQL NOT LESS OR EQUAL

Ok sa incep prin a spune ca m-am "ciocnit" zilele acestea de problema dupa ce am instalat Netlimiter 1.3 pe windows 7 care este incompatibil cu acesta, nu imi venea sa cred am crezut ca daca imi da eroare internet explorer nu ma va deranja deoarece eu folosesc firefox. Instalarea acestei versiunii a netlimiterului pe windows 7 afecteaza aparent internet explorer, din cauza unui filtru software in setarile placi de retea necesar acestuia.
Deci incep prin a dezinstala versiunea aceasta sa upgradez la versiunea a-3a, acum problema nu este rezolvata insa am facut un pas in fata. Am gasit dupa aceia rezolvarea problemei internet explorer modalitate pe care o puteti gasi aici , dar ce este mai important este faptul ca acea eroare era cauzata de un fisier sys situat in folderul system32 care nu putea fi sters pentru ca se pare windows nu putea sa citeasca sursa fisierului. Ok acum o sa imi spui ca ai instalat antivirus dar nu a gasit vreun virus. Uite ca exista alt antivirus pe care trebuie sa il incerci, acesta este gratuit 30 zile dupa aceasta trebuie sa-l cumperi. Numele acestui program este Hitman Pro V3 se downloadeaza de aici.
Acest program face parte din noua generatie de antivirus cloud (nor) despre care probabil o sa scriu un articol viitor intrucat sunt cateva firme care si-au axat noile produse software antivirus pe acest motor. Ca o paranteza as vrea sa adaug ca virusul pe care l-am avut cel mai sigur a fost luat cu ajutorul media player-ului 12 care ca si toate versiunile antecedente incepand de la media player versiunea 7 (Windows Me) , se pare ca ruleaza anumite coduri malitioase existente intr-un fisier media. Eu am deschis un fisier al carui provenienta nu imi era cunoscuta in ziua aceia si am stiut ca am luat un virus dar am zis ca antivirusul se ocupa de asta si am zis ca e ok (cum se intampla de obicei). Eu zic ca ar fi de preferat cand avem un film din surse necunoscute sa il punem pe un disc optic si sa il vizionam pe un DVD - Player ca nimic nu e mai bun ca un astfel de echipament pentru vizualizat filme :). Daca nu se rezolva atunci e posibil sa fie un defect , ar putea fi un driver gresit, condensator pe placa de baza, in sursa sau de ce nu un hard disc defect. Multumesc pentru lectura.

Comentarii

Reduceri folosind codul

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Postare sugerata...

Un program care amplifica sunetul la boxele de la pc

Program de modificat poze PhotoInstrument

Postări populare de pe acest blog

Rezolvare problema SMS pe iPhone in reteaua Vodafone

Ce faci cand de odata nu mai ai semnal video la monitor NO SIGNAL

Cum putem sterge un sistem de operare Windows XP daca avem doua sisteme instalate pe un PC